Nora çıktığı bu yolculukta bize hayattaki en ufak seçimlerimizin sonuçlarında neler olabileceğini ögretiyor. Belki de yaşadığımız hayat yaşayabileceklerimizden daha iyidir? Kitapta herkesin kendinden bir parça bulabileceğini inanıyorum ve okumamış olan herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum.
İçimde tuhaf bir his vardı. Sanki henüz sahip olmadığım bir şeyi kaybetmiş gibiydim. Sanki artık eskiden olduğum kişi değildim. Olmam gereken kişi ise hiç olamamıştım. Bu hisle iliklerime kadar bomboş hissettim kendimi birden.