Bir kibrit çakıp kaplumbağanın altına tutmanın iğrenç bir şey olduğunu söyledi Dill.
"İğrenç falan değil, sırf dışarı çıkarmak için, ateş içine atmak gibi bir şey değil," diye gürledi Jem.
"Kibritin ona zarar vermeyeceğini nerden biliyorsun?"
Kaplumbağalar hissetmez aptal, " dedi Jem.
" Hiç kaplumbağa oldun mu? "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şöyle dedi.
Çok korkuyorum.
Neden diye sordum.
" Öyle mutluyum ki, Doktor Resul. Böylesine büyük, müthiş bir mutluluk, insanı korkutuyor. Yine nedenini sordum."
" Şöyle dedi. Senin bu kadar mutlu olmana, ancak senden bir şey almaya hazırlandıkları zaman izin verirler."