Bazı şeyler vardır, canımızı sıkar, "bu neden böyle?böyle şeyler dünyadan kaldırmalı"deriz. Bazı şeylerde mevcud deildir. İçimizden, bunların olmasını ister, hatta bu uğurda çalışırız. İkiside saçma ve faydasızdır. İnsan dediğin mahluk hiç bir şeyi değiştiremez. Bunun için,gönlünün rahat olmasını istersen, gördüğün fenalıkların bile bir hikmeti olduğunu düşün ve yer yüzünde olmayan iyilikleri oraya getirmek sevdasına kapılma... Sonra en mühimi, kendini halinden şikayet ettirmeye alıştırma! Ömrünün sonuna kadar dövünsen bu hayatın cefası tükenmez.