Eypbs

Eypbs
@Eyuppbas
“O kadar adaletsiz bir güzelliği vardı ki...Sanki bu zamana ait değildi. Rönesans tablolarında görülecek, heykeltıraşların kusursuzu ararken çıkageleceği bir eser gibiydi.”
Sayfa 117·Kitabı okudu
Aşk
Reklam
"Ama onunla değilken sürekli aklımın bir köşesindeydi. Uykularımda ise hep yanımdaydı."
Sayfa 266·Kitabı okudu
Aşk
İnsan, birini sevmek felaketine uğradı mı, esir gibi bir şey oluyor.
Sayfa 30 - İnkılap·Kitabı okudu
Edebiyat
Bazı insanlar vardır ki, sürekli şımarıklık içerisidedirler.