Birlikte hiç resim çektirmemiştik.Bir sürü şey gibi bunu da yapmadık nedense;bir türlü olmadı.Bir koşuşma,durmadan bir şeylerle uğraşma…Neden koşuyorduk,acelemiz neydi ?
Alışmaktan korkuyordu.Böyle giderse bu masa sevgilerinin kutsal yeri olacaktı.Bir yerleri olması kötüydü.Sonra insan kendinin değil,o yerin isteğine uygun yaşamaya başlardı.