Çok şiirsel bir anlatıma sahip ve Kahraman Tazeoğlu' nun hemen hemen her kitabında bu mevcut. Bu romana bir eksi katıyor mu hayır ama okuyucuya düz metin değil de şiir okuyormuş hissiyatı veriyor. Buna rağmen güzel bir kitap. Kahraman Tazeoğlu
"Aklınıza geliyor olması unutamadığınız anlamına gelmez. Aklınıza gelen yüzlerce şeyden biri olduğu anlamına gelir. Gelir ve geçer. Sonra yine gelir ve yine geçer. İnsan aklından geçen herşeyi çok ciddiye almamalı."