"Kitap okurken göz kapaklarınız ağırlaşır ya,
yavaş yavaş kitabı kapatıp kanepenin kenarına kıvrılırsınız ve son okuduğunuz cümleyi düşünürken uykuya dalarsınız, işte benim en huzurlu hissetiğim an bu ve hep o anda kalmak istiyorum." 🌼
" Birine seni seviyorum demekten de, seni özledim demekten de hayatım boyunca hiç gocunmadım. Dışarısı sevmeyi ve özlemeyi söylemenin zayıflık olduğunu düşünen ama geceleri özlem duygusundan uykusu kaçan insanlarla dolu. Asıl duygularını saklamak en büyük zayıflık."
"Sen, beni asla, asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen, kimsin ki benim için?"