#okudumbitti
Momo... kimsesiz bir kız çocuğu ayni zamanda da çok iyi bir dinleyici. Gerek hayalgücü gerek dostluğu ile çok güzel tatlar bırakıyor zihnimizde. Ama onun ve şehrin hayatı bir anda duman adamlar tarafından değişiyor. Kitap bize gösteriyor ki aslında zaman ne kadar kıymetli ve kitaptaki zaman ile ilgili yazılan şeyleri şuan biz malesef yaşıyoruz ve hâlâ zamanın yetmediğinden şikayet ediyoruz. Aslında tam olarak olmamamız gereken yerdeyiz.
MomoMichael Ende · Pegasus Yayınları · 201782,4bin okunma
Bir devlette her şeyin çocuk eğitimine bağlı olduğunu kim bilmez? Ama yine de çocukları hiç düşünmeden, ne kadar deli ve kötü olurlarsa olsunlar, ana babalarının keyfine bırakırız.