ezgi usta

ezgi usta
@Ezzgista
Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Susuzluğunu gidermek isteyen, kulağını dostun çeşmesine uzatsın ve oradan kana kana işitsin
Edebiyat
İnsan kılığında sırtlanların cirit attığı bir vadide, öze dönmek, kendi kusurlarımızın farkına varmak, "az gidilen yol" un delilerini "çok gidilen yol" un kurnazlarından ayırmak zorundayız.
...biz bu kadar hızlı giderken ruhlarımız geride kalıyor.