Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu.
İnsan kılığında sırtlanların cirit attığı bir vadide, öze dönmek, kendi kusurlarımızın farkına varmak, "az gidilen yol" un delilerini "çok gidilen yol" un kurnazlarından ayırmak zorundayız.