“Yoruldum; mücadele eyleminin altını dolduramayan boş vaat makinesi haline gelmiş vasat çaplı insanlarla karşılaşmaktan, itibarına ve vizyonuna zerre önem vermeyen kompleksli insanlarla muhatap olmaktan, bir bıkkınlık söz konusu bazen kendimden bile; yalnızlık manevi bir emniyet.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu yorgunluğu kabul ederek yürüyeceğiz, tükenmişliğin hissiyatında yeşerecek ümitlerimiz, bilerek üzerine gideceğiz tüm korkuların, farkında olarak tutacağız ateşi, müthiş bir bilinçle yüzleşeceğiz yalnızlıkla, koşacağız üzerine karanlıkların; ama halledeceğiz bir şekilde.