Geceye Fikret Kızılok bırakalım
Oysa ben yaşanmamış sevdalarda
Yarım kalmış duygularda
Ve çığ tutmuş umutlarda
Gidiyordum yelkenimin rüzgarında
Mavi bir gök pamuk gibi bulutlarda
Dudaklarım dalgaların tuzunu tadıyordu
Ve güneş tatlı tatlı tenimi yakıyordu
youtu.be/wcuw_3DRlUs
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Her şey iyiye doğru gidiyor olsaydı, bundan yararlanamayacaklarına bozulan ihtiyarların hepsi gözü arkada kalarak ölürdü. Neyse ki, tarihin akışı en başından itibaren, en ufak bir kıskançlık duymadan, iç rahatlığıyla ölüp gitmelerine imkan veriyor. "