1 dönem boyunca resmen bu kitabı okudum son 300 sayfada cidden aktı gitti ama öncesi çok zorladı. bazı yerlerde nefesim bile daraldı gözlerim buğulandı ama cidden çok uzun sürdü okuması. ama ben beğendim genel anlamda. zaman kaybı değil bence. ama bir karakterin başına 272717 tane olay getirmek hiç inandırıcı gelmiyor kulağa.
"Uzun zamandan beri seviyorum seni.. Bilmediğim zamanlardan beri seni sevmiş, seni beklemişim ben. Ve işte geldin, seni beklediğimi biliyormuş gibi geldin!.."