Yazar kendisi de diyor zaten kitabı 3te1 oranında kısalttiklarını.
Değerli okuyucular diyanet bu kitabın maneviyatını bence yok etmiştir.
Kendince kitaptan eksikttiği yerlerden dolayı daha iyi bir eser ortaya koyduğunu zanneden diyanet maalesef kitapta kimilerinin hidayetine vesile olacak yazıları silmiştir.
Ben şuan da Tuğra yayınlarından okuyorum ve istifade ediyorum.
İhya , müthiş bir kitaptır. Özellikle tasavvufla uğraşanlar için 3 ve 4. Cildini tavsiye ederim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı askerdeyken okudum. Gençlik heyecaniyla okuduğumda aksiyon ve bilim kurgu gelmişti bana.Kitabın bazı yerlerindeki bilimsel tartışmalar hoşuma gittiği.Rusya da eğitim alan istihbarat,silah kullanma , dövüş sanatlarında profesyonel olan ajan Nava ve dehşet bir olasilik hesaplaması yapan bir karakter . Kitab başta farklı kişilerin hayatından bahsedip sonra o insanları aynı olay örgüsünde birleştiriyor.Filmi olsa çok ilgi çekeceğini düşünüyorum .Abe aksiyon , bilim kurgu seviyorsan okursun 2 günde bitirirsin baya akıcı
OlasılıksızAdam Fawer · April Yayıncılık · 202398,5bin okunma
Sen de bir askersin ama senin silahın kitaplarındır.O zamanlar 7 yaşında olan Emine'nin abisinin kendisine söylediği sözlerden . Bosna savaşında çocuk olan Emine nin yaşadıkları