Bu ülkede içindeki çocuk utanca boğulmuş o kadar insan var ki! Ben onlara yetişkin çocuklar diyorum. Bunlar kötü insanlar değiller ama her türlü kötülük de yapabilirler.
Okuduğum en güzel kitaplardan bir tanesi. Defalarca okusam her seferinde farklı hissettiğim bir kitap. Aslan'ın yılmadan yıkılmadan Rabbine sığınarak verdiği hayat mücadelesinde asla pes etmemesi ile bize çok güzel örnek oluyor. Duanın önemini, ehemmiyetini gösteriyor. Herkesin okumasını istediğim mükkemel bir kitap.