Alaca karanlığın içinde ⚫
Solgun güllerin önünde 🥀
Mutsuzluğun pençesinde 😓
Güneş bize bir defa doğmadı ☀️😔
Yıldızların altında⭐
Acıların içinde 😧
Göz yaşına boğulurken 😭
Güneş bize bir defa doğmadı⭐😔
Kalbim acı içinde kıvrınırken 😧
Gözlerimden yaşlar süzülürken 😢
Acılara gömülüp gitmişken 😞
Güneş bize bir defa doğmadı...☀️😓
Fatma Beyza Emirdağ💕
Not: Noktalama işaretleri hakkında pek fazla bilgim yok ve ayrıca bu yazıyı (internet ,şiir kitabı vb.) gibi yerlerden almadım kendim yazdım !!! 👌
AYRICA YORUMLAR KISMINDA DÜŞÜNCELERİNİZİ BELİRTMEYİ UNUTMAYIN 🙂☺️😊