(Yas dediğin bir kırlangıç )dedi yaşlı adam.Bir gün uyanırsınız ki yok .Gitmiş sanırsınız ama meğersem başka bir yer göç etmiş , tüylerini ısıtmaya.Er ya da geç geri gelir, gene konar kalbinizin üstüne .
Olgunlaşmamış insanın özelliği,bir dava uğruna soylu bir biçimde ölmek istemesidir,olgun insanın özelliği ise bir dava uğruna gösterişsiz bir biçimde yaşamak istemesidir.