Baskıdan taze çıktı... :)
Genç Dergisi’nin Yazı İşleri Müdürlüğü’nü ve Uluslararası Genç Derneği’nin başkanlığını yürüten Süleyman Ragıp Yazıcılar’ın Eylül 2020’de 1. baskısını yapmış olan kitabı.
Okudukça insanın yüzünde hoş bir tebessüm , yüreğinde hoş bir naiflik oluşturuyor.
Eseri okuduktan sonra Üsküdar’a sık sık gitme hatta taşınma isteğiniz oluşabilir.
Benden söylemesi :)
Yarın öbür gün sormayacak mı , " Kulum, bu kadar nimet içinde ben seni halk ettim, yaşattım , sen malayaniyle ömrünü geçirdin. Sana uzun ömür de verdim ama heva ve hevesle, tüketimle geçirdin," diye ?
Allah muhafaza.
"Çay , kadehte dide-efruz olmalı/ Lebriz ü lebreng ü lebsuz olmalı" ; yani çaya baktığınız zaman gözünüz parlayacak, dudağı hafif yakacak, biraz acımtrak olacak ve bardakta dudak payı az olacak.