Hemen hemen 2 ayda okudum sanırım. Her gün bir yazı. Anlayacağınız üzere farklı konularda denemelerden oluşuyor kitap. Yıllar önce yazılmış. Yıllar öncesinin dertleriyle yoğrulmuş. Ama bakıyorsunuz, bugün de aynı dertler... Ben beğendim. Her gün az az okumak güzeldi. Böyle kitapları bir anda okuyup bitirmek de artık anlamsız geliyor zaten. Şimdi yazarın yeni bir kitabını bulmam gerek. Yine böyle okumak için... Hayata dair pek çok şeyi sorgulamak, hem de bunu yavaş yavaş yapmak isteyenlere güzel bir yönlendirici olabilir. Yazılar 3-4 sayfa. Kolayca okunup bitiyor. Ama konular derin. Kimi zaman bir kişinin hayatından dersler çıkarmış yazar, kimi zaman da toplumun sorunlarına dikkat çekmiş. Özellikle deneme sevenler tarafından okunabilir.