Füreya

Füreya
Geri takip beklentisiyle takip etmeyin lütfen.
Bana bir ben lazım, bir de beni anlayan. Beni bir ben anlarım, bir de beni yaradan. -NFK
Ağlatır beni dünya ehlinin acımasızlığı; bu fâni alem için beklentiye giren kalbime de kırgınım... -ACZ
•Ömrüm, beni sen aldattın...
312 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Nazar...
Hangisini okuyayım diye düşünüyordum ki Çöle İnen Nur'u önceden okuduğumu fark ettim. Buranın en güzel yanı arşiv olması işte. ✨️ Niyetim O ve Ben'i okumaktı zaten. İnşallah yarın başlarım. 🌙
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Var olmak
Var Olmak ⏳️ Bu kitabı unutmak istemiyorum. Burada dursun. ✨️✨️✨️ "Gözyaşları duadır, doğru, ancak ümitsizler için. Ümit ağacı kuruyup da köklerini sulamak isteyenler gözlerinden kanlı yaş akıtırlar."
Puan vermedi·145 syf.·
2026 12. kitabı
Okumakta en zorlandığım kitaplardandı. Yavaş yavaş okumak gerek. Her gün bir ya da iki yazı belki. Anlayacağınız üzere farklı konulardaki yazılardan oluşuyor. Yazarın farklı zamanlarda farklı yerlerde yayımlanmış pek çok yazısı... Çok derin hepsi de. Ama ben yine kitap tahlili için okuduğum bu kitabı son günlere bırakınca acele etmek zorunda kaldım. Bir gün yeniden okumak isterim. Hem kafamı asla toparlayamadığım bir döneme geldi. Yine de çok şey kattı. Merhamet, insanlık, iyilik, zulüm... Daha pek çok konuda düşünmeye sevk ediyor insanı. Zorlansam da sevdim. Böyle kitaplar da eklemem gerek listeme. Ama yavaş yavaş okumak üzere... Basit dertlerden uzaklaşayım, biraz daha derin konulara dalayım diyorsanız bu kitap tam sizlik. Ama ağır da gelebilir. En azından dili daha hafif düşünce kitaplarıyla başlamak daha iyi olabilir. Yine de tavsiye ederim.
Var OlmakNurettin Topçu · Dergah Yayınları · 20184,815 okunma
Üç hakîmin hükmünde hatâ aranmaz: Kalbin, kaderin, ölümün.
141
Umutlu kitaplar
Umut veren kitap önerileriniz var mı? ☀️ Herkeste bir umutsuzluk, keder... Bunlar daha çok prim yapıyor ama umutlu şeyler yazan yazarlar da vardır herhalde. Yani umarım...