Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkese İyi Akşamlar. Yeni bir kitap ile karşınızdayım. Biliyorsunuz ki Sigmund Freud Psikanaliz'in kurucusudur. Bilim adına çok faydalı çalışmalarda bulunmuştur. Sigmund Freud kitaplarını bitirmiş biri olarak, arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu kitabı okuma kararı aldım. Zaten Stefan Zweig' da kalemini çok beğendiğim bir yazar. Zweig'in Freud'u anlatması daha çok heyecanlandırdı beni. Bu kitabı okumakta neden bu kadar geciktim diye kendime kızmadan da edemedim. Zweig, Mutluluğun Mimarı’nda, Freud’un öğrencilik yıllarından başlayarak önce bütün Avrupa’da daha sonra ise tüm dünyada geniş yankı uyandıran çalışmalarının izini sürüyor. Zweig Freud'un tüm kariyerini, hayatını ele almış, bir güzel işlemiş. Bölüm bölüm çalışmalarına değinilmiş, olağanüstü bir akıcılığı var. Çok özel cümleler barındırıyor, tabi ben alıntılara doyar mıyım? doymam her sayfayı özüterek okudum. Sadece psikanaliz konusunda zorlandım, tekrar okumayı düşünüyorum. Freud 'un kitaplarını okumadan önce Freud' u ve söylemlerini anlayabilmek isteyenlere tavsiye ediyorum. Ben keyifle okudum. Size de keyifli okumalar dilerim. Sevgiler
"Her insanın dahil olamadığı ulvi birliğin yasaları bir insana ne kadar etki ederse, o insanın varlığının her bir unsurunda, yani dilinde, eserinde, görüntüsünde ve hatta kişisel yaşamında aynı duyusallık ve kesinlikle ortaya çıkacaktır."