Günlük koşuşturmacamda gölgesine sığınıp dinlendiğim bir ağaç gibi, akşam üstü kokusu gibi hissettiren okuması çok rahat ve huzurlu hissettiren bir kitapti. Bazen yorulurum ve okumak istemem ama bu kitap yorgunken elime alıp içimde ağır ağır işlediğim bir örgü gibiydi. Okurken karşılaştığımız karakterler hayattan ve gerçek, hepsinden bir parça taşıyoruz içimizde. Onlar kendilerine rahatlamak için izin verince bende onlarla rahatladım ve koşuşturmacada kaybettiğim huzuru yeniden bulmuşum gibi hissettim. Arada bizlerde bu şekilde molalar vermeliyiz bence.