Feyza Keten

Şeytanın eşlikçileri, onu takdir edip cesaretlendiren iblisleri vardı; oysa ben yalnızım ve herkes benden iğreniyor.
Sayfa 140
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bense tıpkı şeytan gibi içimde bir cehennem taşıyor ve kimsenin benimle gönüldeşlik kurmadığını düşünerek, ağaçları parçalamak, etrafıma zarar ve yıkım saçmak, sonra oturup bu yıkıntıların tadını çıkarmak istiyordum.
Sayfa 147
Suçlarım, bana dayatılan iğrenç bir yalnızlığın sonuçları.
Sayfa 160
Hiç bir bağım, sevgim olmadığında, payıma nefret ve kötülük düşer.
Sayfa 160
"Dünyanın güçlülere ait olmasında şaşacak bir şey yoktu. Köleler kendi köleliklerini saplantıyla bağlıydı. İş, önünde secde edip tapındıkları altın putuydu onların."