Dün oyun masasına dokunduğumda ve para destelerini toplamaya başladığımdan beri aşkım ikinci plana düşmüş gibiydi.Bunu şimdi şöylüyorum elbette;o zamanlar bunu bu kadar açık fark etmemiştim. Peki gerçekten de bir kumarbaz mıydım ve polina'yı böyle... böyle tuaf mı seviyordum? Hayır, onu hala seviyorum!
Hem polina dostluğumu reddetse bile,uşak olarak reddetmezdi belki.Ufak tefek işler için bana ihtiyacı olurdu nasılsa, ben de emrine amadeydim işte, başka türlüsü mümkün değildi ya !