Ich bin …

Ich bin …
@Fadik_Hanimcigim
Maslahatın nedir şarı sorarsın
Neyin bedelidir bu ? Mutluluk için peşinat mı ?
Anladım ki bu dünyanın tek hakikati, insanın yalnızlığıdır. Yalnızlık insanın bu dünyada ödediği ağır bedeldir.
Sayfa 14 - Doğan Kitap
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Doğru mu sizce
“ Kimse iyi dediği birine âşık olmaz… Âşkın iyilikle ilgisi yoktur … “
Sayfa 161 - YKY
Alıntı
Aşk’ın cimrisini de sevmem oldum olası
Aşk hep kötü değil canım . Arada sırada mutluluk kırıntıları atıyor önümüze .
Sayfa 152 - Yapı Kredi Yayınları
Alıntı
Sözleşmeye baktım da duyguların iadesi kabul edilmiyormuş napcaz
“Aşk, geçici bir duygudur. Yaşanırsa iyi ama yaşanmazsa çok daha iyi olur. “
Sayfa 104
Alıntı