Fadime soğuksu

Fadime soğuksu
@Fadime__su
Northern Lights
Gerçekten iyi ki yok musun?
7/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2020 17. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 27 Kasım 2020 23:36
Bu kitabı bir okulun kitaplar rafında gördüm vakit geçsin, kitap okuyayım dedim. Valla yalan yok kitabın dışı, ışıl ışıl dikkat çekti onca kitaplar arasından bunu aldım. Bazı sayfalarda kendimi gördüm ama bazılarında ise, kendimi değil diğer yaşanmışlıkları gördüm. Önce araştırdım kim ne demiş bu kitap için, konusu ne? Yarısı çöp derken yarısı da içimdekileri yansıtmış demiş. Her acı çekenle aynı duyguyu yaşayanın hissettikleri bir olacak değil arkadaşlar. O yüzden bir kitabı alırken veyahut okurken araştırın derim. Eleştirmek kötü değil ama doğru eleştirmek çok önemli ortada bir emek var buna çöp diyemeyiz... Evet ben yazarın hissettiği duyguları yaşamadım o yüzden bana normal ve sıradan gelse de bu duyguları yaşayan bir çok okur tarafından da beğenilmiş. Eğer sizlerde kendinizden bir parça bulduysanız alın derim ama ben, hissetmediğim ve yaşamadığım şeyi de okumak istemem derseniz tabiki en doğal hakkınız. ~Sevgiyle kalın
Edebiyat
İyi ki YoksunHakan Özkan · Olimpos Yayınları · 2020694 okunma
Reklam
Büyük konuşmasın hiç kimse!
10/10
·200 syf.··
Beğendi
·
2020 16. kitabı
·
49 günde okudu
·
Okunma: 25 Kasım 2020 00:34
Canan Tan çok değerlidir benin için.. Bu kitabı başta almayı istemedim yalan yok hediye geldi. Çünkü; Ne söylerseniz söyleyin, ne derseniz diyin, ne anlatırsanız anlatın ama unutmayın ki değişmeyen tek bir gerçek var Kadınlar Ölüyor! Yeter, Mimoza, Gonca, Beyza, Sultan, Zeyno, Merve.. Yazamadığım binlercesi.. Bir avuca sığabilecek fakat yüreğinize sığamayacak türden. Yine konuşturmuş eserini yine güldürmüş en acı gerçekleriyle ve yine umut serpiştirmiş bütün satırlara.. Eline,emeğine sağlık güzel kadın. Canan Tan Alın okuyun derim kitap dostlarım.. En azından haberlerde izlerken veyahut görürken kimse duymuyor, kitaptan hissederler belkii...
Edebiyat
KelepçeCanan Tan · Doğan Kitap Yayınları · 20164,263 okunma
Çünkü bilirim; içleri çöplük olmuş insanların kalbinde çiçek açmaz.
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2020 14. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 01 Kasım 2020 16:40
Bu kitabı alırken en çok şu kısım beni benden aldı ; " Bazı insanlar, benim bu dünyada en büyük kırgınlıklarım olsa da kırıldığım yerden değiştim, güçlendim!" Valla yalan yok bende artık bir menekşe gibi değil de kaktüs gibi olmaya karar verdim en ufak rüzgarda kırılmak yok kim alanıma girecekse önce benim dikenimi görecek, bana sevgisini verecek ki bende ona kaktüsümden çiçek açayım! Kaktüsler en ağır koşullarda bile yaşarlarmış, sabırlı ve güçlü olmayı bilen çiçeklermiş. Ve benim bir kaktüsüm var ama ne toprağını yeniledim ne de su verdim kalmış oracıkta gördüm ki, değer verdiklerimden daha çok değerliyimiş benden birşey istemeden hayatına devam etmiş. Bu kitapla beraber ona baktım, bir çiçek açtı tam da bitmesine yakın içimdeki mutluluğu anlatamam o gün evin içinde dört döndüm ve kalbi kurmuş insanların peşinden koşmaktan daha iyi geldi.. Songül Ünsal Kaktüsler de Çiçek Açar #okumakgüzel
Edebiyat
Kaktüsler de Çiçek AçarSongül Ünsal · Olimpos Yayınları · 20194,251 okunma
Yan etkileri fazla olan kitap ...
10/10
·296 syf.··
Beğendi
·
2020 13. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 26 Temmuz 2020 19:02
Çok bunalmışım onu farkkettim birçok insanın hayatıma misafir gibi gelip müdahale edip, geri de yıkık dökük bırakıp gitmesi beni ne kadar da çok yormuş.. Bu kitapla tanıştıktan sonra bende kendimi yaşayamadığımı gördüm. Aslında hepimiz öyleyiz ama farkında bile değiliz. İlk defa bir yazar benden izin aldı hayatına merhem olacağım müsaden var mı? Diye sordu. Belki birçok kitabını alıp okudunuz ya da benim gibi pantolon hikayesi ile tanıyıp ama kitabı olduğunu yeni keşfedenlerdensiniz veyahut da hiç okumayanlardan hangisi iseniz fark etmez başktan bile tekrar okunur nokta net. Hayatıma giren en güzel bir o kadar değerli misafirim, Alişan Kapaklıkaya bana kattıkların için çok teşekkür ederim yeni bir kitabında görüşmek üzere.. Not: ~Sevgiyle kal~
Edebiyat
Kendimi Yaşamak İstiyorumAlişan Kapaklıkaya · Yediveren Yayınları · 2019435 okunma
~Kadınlar ve Kelebekler~
6/10
·288 syf.··
Beğendi
·
2020 12. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 19 Nisan 2020 15:11
Selamun Aleyküm öncelikle evde olmamız gereken bir dönemde kitap okumayı da unutmamak lazım çünkü şükredecek çok şeyiniz oluyor bende bu durumlardan önce marketten kitaplar almıştım ve şimdi bunları okuma fırsatım oldu. Kadınlar ve Kelebekler, öncelikle bir erkek olarak kadını çok güzel savunmuş ve tasvir etmişsiniz Ozan Ağrı bu yüzden bir alkışı hakettiniz içinde 3 hikayeden oluşan bir kitap oldukça da merak uyandıran konusunu kadınların yaşanmışlıkları ve umutlarıyla dolu bunu da yazarımız hem kendi dilinde hem de toplum dilinde açıklamış kitaplarda bir kaç hikaye olmasını seviyorsanız bunu da seversiniz iyi günler iyi okumlar.. Ozan Ağrı Kadınlar ve Kelebekler Fadime soğuksu
Edebiyat
Kadınlar ve KelebeklerOzan Ağrı · Panama Yayıncılık · 2019262 okunma
Reklam