“… Yalnız aşkı vardır aşkı olanın, ve kaybetmek daha güçlü bulamamaktan, sen yüzüne sürgün olduğum kadın, kardeşim olan gözlerini unutmadım, çocuğum olan alnını, sevgilim olan ağzını, dostumun olan ellerini unutmadım…”
“Her birimiz, itildiğimiz, bize yasaklanan ya da tuzaklar kurulan yollar arasından kendine bir yol açmak zorunda; birden bire kendimiz olamayız, ne olduğumuzun ”bilincine varmakla” yetinmeyiz, neysek o oluruz; kimliğimizin ”bilincine varmakla” yetinmeyiz, onu adım adım kazanırız.”