Öyle sevindim ve öyle heyecanlandım ki. Beni bilen birileri vardı ve bir hikâyem vardı benim. Hem de güzel, çok güzel bir hikâyem. Bilinmek ne güzel şeydi. Bir hikâyesi olanın kıymeti de olurdu. Benim de vardı işte. İçim içime sığmadı. Kimsenin bilmediği, görmediği, fark etmediği bir şey değildim demek ki. Vardım, ben de vardım...