Fadımaycl

Anlatmak için söz gerekmiş,doğru. Lakin anlamak için söz lüzumsuz... Ağlamak gerekmiş.. Ağladım ve anladım..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tesadüfe inananlar inansınlar lakin benim itikadımca, dünyada tesadüfle tek toz zerresi dahi kalkmaz. Zira iman ederim ki Allah varsa tesadüf yoktur...
İnsan icabında bir bıçak darbesi ile can verecek kadar aciz ve pek çok hadiselere sebebiyet verecek kadar da kuvvetli....
Kimsenin, hiç kimsenin istirabıni, yahut sevincini ölçemezsiniz ve bunların gönülde meydana getirdiği halleri tahmin edemezsiniz. Değil başkasını, kendi geçmiş istiraplarınızın şiddetini o istirapla içine düştüğünüz hali lâyıkıyla hatırlayamazsınız. Sadece istirablarınızın geçtiğine sevinir, sevinçli anlarınızın gittiğine üzülürsünüz.

Fadımaycl

, bir kitap okudu
10/10
·120 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
Okunma: 02 Ocak 2023 10:41
·
2023 1. kitabı
İbni Kayyim El Cevziyye
8.7/10 · 91 okunma