'Siz insanlar,' dedim. 'bir şey hakkında konuşurken hemen şöyle söylemek zorunda hissediyorsunuz kendinizi :' bu aptalca, bu akıllıca, bu iyi, bu kötü! 'Bütün bunların ne anlamı var? Sırf bunları söylemek için mi bir olayın İç yüzünü araştırıyorsunuz? Onun niçin olduğunu, niçin olması gerektiğini şeklindeki sebepleri kesinlikle açıklayabiliyor musunuz? Böyle yapsanız, yargılarınızda bu kadar aceleci olmazdınız. '