Herkesin bir umudu vardır..
Bir savaşı..
Bir kaybedişi..
Bir acısı..
Bir yalnızlığı..
Bir hüznü..
Çünkü herkesin bir gideni vardır..
İçinden bir türlü uğurlayamadığı..
Ne güçlü büyütmüşsün beni anne..
Sen yine de beni merak etme..
Her şeyle savaşmayı, güzel günlerin de olacağını, ben senden öğrendim anne..
Yine de buralar güzel, soğukları saymazsan..
İnsanlar mutlu, beni saymazsan..
Gündüzler ve gecelerde iyi, yalnızlığımı saymazsan..
Beni soracak olursan anne, ben de iyiyim.. İçimdeki yangını saymazsan..
Kahraman Tazeoğlu