Bugün benim doğum günüm...🎂 Yeni bir yaşın eşiğinde, geride bıraktığım yıllara sakin bir tebessüm, önümdeki günlere ise sadece kocaman bir umut bırakıyorum..
Yeni yaşımın güzel geçmesi dileğiyle..iyki dogmuşum🧚🏼♀️
Saygıdeğer okurlarrr sizlere bir şey danışmam lazım
Hırsızların Dansı ve Hırsızların Yemini kitaplarımı satayım diyorum zaten pek sevmemiştim, bu saatten sonra da işime yaramaz hem rafımda yer açılır. Bu iş en iyi nasıl yapılır sahafa mı götürsem internetten mi satsam nasıl değerlendirsem bilemedim
❗️❗️
Saygıdeğer okurlarrr sizlere bir şey danışmam lazım
Hırsızların Dansı ve Hırsızların Yemini kitaplarımı satayım diyorum zaten pek sevmemiştim, bu saatten sonra da işime yaramaz hem rafımda yer açılır. Bu iş en iyi nasıl yapılır sahafa mı götürsem internetten mi satsam nasıl değerlendirsem bilemedim
❗️❗️
Saygıdeğer okurlarrr sizlere bir şey danışmam lazım
Hırsızların Dansı ve Hırsızların Yemini kitaplarımı satayım diyorum zaten pek sevmemiştim, bu saatten sonra da işime yaramaz hem rafımda yer açılır. Bu iş en iyi nasıl yapılır sahafa mı götürsem internetten mi satsam nasıl değerlendirsem bilemedim
❗️❗️