Glory

Glory
@FaithWithGlory
Intp She’s everything he’s not: unbound, reckless, free. He’s never known anyone like her. She terrifies him, and he loves her so much it hurts.
Velaris
Sinegard
The Magnificent North
Elfhame
50 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
1,5 yıllık tbr
Uyarım uymam bilemiyorum, hiç kitaplar konusunda bu kadar uzun soluklu düşünmemiştim ama şimdilik 1,5 yıl süreli tbr: Gecenin Hikayesi - Dora (bir aksilik çıkmazsa haftaya geçmeyi düşünüyorum) Kanatlar ve Küller Sarayı (bu serinin bu 1,5 yıl içinde okumayı planladığım son kitabı, umarım diğerlerini ve çıkacak olanları tamamlama vakti geldiğinde seriyi unutmuş olmam😿) Gecenin Hikayesi - Amelya (bu kitabı nasıl atlatacağımı kara kara düşünüyorum) Rezonans Kanunu Ruhun Tutkuları (Gecenin'den sonra mola olsun diye artık bunu bitirmeyi planlıyorum) Sarı Yüz ( R. F. Kuang favori yazarım zaten, umarım arkadaşımla bir an önce ertelemeyi bırakırız) Uzak Yıldızlar (Bu kitabı da uzun soluklu seriler arasına çerez olsun diye atıp artık Ay Günlükleri'ni bitirmek istiyorum) Yalancı Vâris Tutsağın Tahtı Jane Eyre İnsan Neyle Yaşar? (Buna başlamışım aslında ama kaybettim) Bir Ömür Nasıl Yaşanır? Kadriye Olgar İle Hayatın Şifreleri İki Şehrin Hikâyesi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
17 yaş
Bugün 17. yaşımın ilk haftasını geride bıraktım. Hiç bu yaşa gelebileceğine bile ihtimal vermeyen benim için bu yaşın üstüne bir de koca bir haftayı geçirmiş olmak inanması güç bir şey. Küçükken 17 yaş hep aramızda ışık yıllarca mesafe olduğunu bildiğim bir gezegen gibiydi. Gözümde böylesine ulaşılmazken onu bir şekle sokma girişimi aklımdan bile geçmedi. Sadece bir kere 17 yaşına girmesine saatler kala hayattan koparılmış bir kıza dair izlediğim bir belgesel sırasında “Hiç 17 yaşına gireceğine ihtimal vermediğini, hep en fazla 16 yaşını görebileceğine inandığı” sözleri aktarıldığında kendimi o yaşta hayal edip edemeyeceğime dair bir denemede bulunduğumu ve o kız gibi hissetmekten kendimi alıkoyamadığımı hatırlıyorum. Aslında bu zamana kadar bu uzak hissedişimin sebebini hep zaman etkenine bağlardım ama şimdi sanki dünyanın siyah ve beyazını görmeyi reddedip her şeyi griye yoran kendimin çocukluk ile yetişkinlik gibi iki beyaz ve siyah zıt evrenin grisini,aralarındaki geçişi, hiç hesaba katmadığını ve bunun beni hazırlıksız yakaladığını anlıyorum. O çocuk halimle de içten içe bu zamanların griliğini hissetmiş, kendimi beyazdan ayrı düşünememiş olmalıyım. Bunu şimdi fark ediyor olmam komik gelse de son ana kadar kendimi 16’ya bağlamış oluşumu yadırgamıyorum. Büyümek duygularının da büyümesi, aralarına yenilerinin katılması ve çok daha fazla hissetmek demek. Halihazırda çok fazla hisseden biri için bir de bunun boyutunun büyümesi düşüncesi haliyle katlanılmaz ve fikrimce kendisinden korkulması da en az büyümek kadar doğal. Ama işte bir yaş daha aldım ve artık griyim. Ne çocuğum ne de bir yetişkin…Ve tabiki artık siyaha beyazdan daha yakınım. Bu yazıyla da beyazlığıma veda etmeyi amaçlıyorum aslında. Bilemiyorum dünya üzerinde çocukluğu tam anlamıyla mükemmel geçen
Lana Del Rey dinlemek terapim

Ece

@ecaowl
·
the weeknd dinlemek terapim
Music To Watch Boys To
Nothing gold can stay Like love or lemonade Or sun or summer days It's all a game to me anyway
Müzik