"KARININ KIZI"
Hani yeni yetme gençlerin aşkin ilk baslangictaki o tarifsiz korkulari,ve utangacliklari yenice yaşamaya başladigi,ve bu yüce duygulari bir kac samimi dosttan baska kimseciklere söylenemeyen,o körpecik yüreklrinzin gümbür ,gümbür carptigi guzel yillarniz olmustur elbet!!
Uzun yillar once bi arkadasimla bizim okulharemde oturuyorduk; tütün kirimlarnin son zamanlarydi isler azaldi bos bos oturmaktn sıkılmistk.Arkadasm hadi kalk az gezelm dedi sana uzun zamandir soylemedigm bi aşkimi anltcam dedi.Buyuk bi heyecanla yüruyorduk ve anlatirken titriyordu onu ilk defa böyle görmustm,tıpki kelebekler gibi ucuyordu adeta,cok mutlu ve umutlu bir ruh haliyesi icerisinde rengarenk kanatlari olan bu coskun ruhu izlemek bana heyecan vermisti...Arkadasimdaki bu ruh halinin ilk kez boyle siddetlice patlayi vermesi tuhaf seylermiydi gbi vehimlere kapilmaya basladm...Arkadasm ise hedefine yonelmis,adeta heyecanina heyecan katmak icin bulutlarin birbirne gectigi,ve o an icin tum olumsuzluklarin birlestigi,onca kızın icinde sadece tek o kızı sectigi özel bir surece sahsimin taniklik ettiginin sevincini yasiyordum....O gun herseyi anlatti ve aksam oldu evlermize gittik...Ben bi aksam sonra bu sirri ilk bilen birilrnin heyecan ve sorumluluguyla aşağı ki cesmenin uzerinde oturuyordum.Asagaki cesme cok eski bir rum cesmesidir.Suyu cok lezzetlidr.Yazin soguk kisin ise sicak akar.Aksam ustleri bir baskadir bu koca cesme.Mesela tarlalardan bir dize halinde yaris yarisa gelen her bir traktör mutlaka frene basar,ve bir genc zipkin gibi tahtadan atlar,elindeki su kaplarni doldurmak icin kosardi sira kapmaya.Tabi sirada beklerken hafif kafalar saga sola bakar,sevgiyle carpan yurekler gözlerden göz arardi...Bir cok sevgilinin bulustugu koskoca yureginden,ve şah damarindan