Muhammed Emin Yıldırım hocanın okuduğum ilk kitabı , kıymetli hocamızla tanışmamız adına da iyi bir başlangıç oldu
Kitap 6 bölümden oluşuyor ; ana hatlarıyla
İnsanın nefsiyle
İnsanın eşyayla
İnsanın insanla
İnsanın Allah’la
olması gereken ilişki düzeyi ayet ve hadis ışığında ama sosyolojik bir dille anlatılmış .
Hocamızın bu kitabı zaten yazma gayesi; insanların her alanda yaşaması gereken ilişkileri en güzel şekilde Kuranı Kerim de anlatılmasına rağmen , bunu anlatan ve herkese hitap eden sosyolojik bir kitabın eksik olduğunu görmesi hasebiyle bu kitabı kaleme alıyor .
İnsanın iç dünyasını , toplumsal hareketleri yani hem dünya hem de ukba ile ilişkilerini düzene koyması adına çok faydalı bir kitap , ben çok beğenerek okudum .
Nacizane tavsiye ederim
İyi okumalar