Falan Fişman

Falan Fişman
@Falanfisman
İnstagram hesabım : @kiitaperest
Başkaları olmadan yaşanmayacağını düşünmek, insanın toplumsal bir hayvan olduğuna emin olmak büyük bir başarıydı benim için...
Sayfa 556·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Soyluluk sadece şatolarda yaşamak değildi.İşte buydu ! Sormamak... sadece anlatılmak isteneni dinleyecek kadar meraka sahip olmak.
Dünden iğrenen bütün insanlar gibi biz de gelecekten konuştuk sürekli... Yarın, bugünü yaşanılabilir hale getiriyordu. Kendimizi bir binanın tepesinden hep beraber boşluğa bırakmayışımızın tek nedeni yarındı ..! Lotodan çıkma ihtimalini, aşık olunacak insanla tanışma ihtimalini, sonsuz mutluluk ihtimalini içinde barındıran o sihirli sözcük : yarın . Gelecek iyi bir sermayeydi. Yaşadığımız sürece bitmeyen bir anapara gibi... Eskiden de, yani ilk garip duygular ya da duygusuzluklar hissettiğim zamanlarda da yarının büyük bir önemi vardı. O zamanlarda kurmuş olduğum hayallerin sınırsızlığı ve saçmalığı beni sarhoş ederdi.. Kendi kendimi sarhoş edemediğim zaman içkiye başladım zaten...!!!
Sayfa 474·Kitabı okudu
Hayat, ölene kadar hissedilen zevklerden, çekilen acılar çıkarıldığı zaman geriye kalandır. Hayat= zevk - acı. Sonuç pozitifse, yaşamışsındır hayatı. Negatifse ölmüşsündür doğduğun gün. Tabii bir de sıfır ihtimali var. Bu durumda ise zamanın yetmemiştir hayatı anlamaya..!
Sayfa 449·Kitabı okudu
Herkesin kendine göre bir hücresi var. Bazılarınınki daha genişse, neyi değiştirir ? Mahkûm olduktan sonra hayata, fark eder mi üçe üç bir oda ya da binlerce kilometrekarelik bir ülke ? Hayatlarımıza sadece acı yön veriyor. Dejenere mazoşistleriz !!!
Sayfa 433·Kitabı okudu