İpekgibi

İpekgibi
@Falankes_
Ve inan mutluluk için çok da çabalamadım..
Okul Öncesi Öğretmeni
Öğrenci
Diyarbakır
376 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
İçimdeki mutlu olma duygusunu uyandıramıyorum, Bıraktım her şeyi, bırakınca kendiliğinden oluyor.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Bizde unutmuş gibi yaparız albayım, hiç kırılmamış ağlamamış gibi...
Tüm çaresizliğine rağmen gülümsemekten kendini alamadı.
Rüzgarda dağılan yalnızlığımı topluyorum. İnanması zor, ama toplaması daha zor..