Hepimizin kaybettiği şeylere olan bağlılığı farklıdır.Buna göre de tepkileri farklıdır. Madame de Prie kralın gözünden düşüp sürülür. Bu durum karşısında kadının, çöküşünü tepkilerini anlatır.Aslında kaybettği şeylerin iki yüzlülük, gerçek olmayan saygı, yapmacık bir hayat olduğunu fark eder ama bunlardan mutlu olduğu için vazgeçmek istemez.
Saplantılı tutkulu bir aşk hikayesi ama platonik. Güzel bir çırpıda başlayıp biten merak uyandıran kısa ama doyurucu bir hikaye. Günümüz aşklarına benzemeyen herşeyi kendi kendine yaşayan çocukluk genç kızlık ve olgun bir yaş dönemindeki hisleri çok güzel anlatmış.