Frida Kahlo nun yaşamı acıları resme başlayışı anlatılıyor. Resimlerinde çektiği acıları hayatını iç dünyasını çok net görebiliyoruz.Acılarından beslenip resme daha da bağlanıyor.Kaçımız yaşadığımız zorluklarla savaşırken bu enerjimizi doğru yöne aktarabilir savaşı bırakmadan mücadele edebiliriz.Küllerinden doğmak bu olsa gerek.