Herkes ne diyecek?.. Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki... Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere, bu herkes dedikleri şey beni üzmekten, hayatımı manasız bir hale sokmaktan başka ne yaptı?
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır
Senin de vardı belki geçmişten yaraların.
İyileştireyim derken kanatırım diye dokunmadım.
Hatta kimin verdiğini hatırlatırım diye, var mı yok mu soramadım..
Herkesi her şeye ikna edebilirim.
Bir keresinde bir adamı boş bir deponun federal banka olduğuna ikna ettim.
Demek ki iyiyim.
Ben sana değiştiğimi söylemek, üzgün olduğumu söylemek, değiştiğimi söylemek istiyorum...