Faruk

Faruk
@Faruukhs
Ağrı
12 Eylül
5 okur puanı
Şubat 2025 tarihinde katıldı
Evet, ağlamaklı oluyorum, demdir bu Hani, kurşun sıksan geçmez geceden Anlatamam, nasıl ıssız, karanlık Ve zehir zıkkım cıgaram Gene bir cehennem var yastığımda Gel artık
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Konuşan insan, öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konuşmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir.
Zulmün artsın ki çabuk zeval bulasın. Anadolu da zalimler için böyle derler.
İnsanlara umut vermek iyidir de, o umudun altından kalkamamak kötüdür. Umudun ölmesi, insanın ölmesinden daha beterdir Alim. İnsan ölür, ölüm haktır. En kötüsü, beteri, dayanılmazı umudun ölmesidir, sen bizim umudumuzu neden öldürdün Alim?"
İnsan hiçbir umut beslemediği zaman durumu kabullenebiliyor ama kapkara bulutlar arasından iğne ucu kadar kendini gösteren bir güneş ışını belirince bütün dünyası o ışığa bağlı oluyor...