- Kaldı ki , kendini öldürmek kolaydır . Anlık bir cesaret meselesidir sadece . Asıl zor olan yaşamaktır . Bunca felâket arasında , fazla rezil olmadan yaşamak gücünü bulmaktır asıl zor olan .
- Çünkü bizi derinden yaralayan olayları hiç anmamak , tümüyle unutmak , daha doğrusu unutmuş gibi davranmak zorundayız yaşamaya devam edebilmek için .