Bakıyorum da, İnsanları kazanmak icin en iyi çare onlarin sevdiklerini sever görünmek, doğru dediklerine doğru demek, kusurlarını övmek, her yaptıklarını alkışlamak. Yaranacak mısın, asiri gitmekten hic korkma. Yalan söylediğin istedigi kadar belli olsun, suratından aksın, en zeki insanlar bile kaniveriyorlar dalkavukluğa. Pohpuhu bastınız mı, en gülünç, en yüzsüzce söylenmiş sözleri bile yutuyorlar. Bu benim yaptığım işte insan dürüstlüğünü yitiriyor biraz; ama insanlara muhtaç oldunuz mu, uymak zorundasınız onlara. Onları baska yolda kazanmiyorsa insan, kabahat pohpohyonlarda değil,pohpoh isteyende.