BA YIL DIM! Kitaba bayıldım. Hem sürükleyici hem de o kadar anlaşılır bir dili vardı ki bitirmeden bırakamadım. Gerçektennkalsiklerde hep bir depresiflik bir üzgünlük var ya bu kitapta o duygu okura tam geçirilmiş. Ben kitabı Panama yayınlarından okuduğum için iş bankasına göre sayfa sayısı daha azdı ama konunun aynı olduğunu düşünüyorum o yüzden rahatça fikirlerimi bildiriyorum. Çok beğendiğim bir kitap oldu. Okuyun okutun.. #k:189697 Fyodor Dostoyevski
Beyaz GecelerFyodor Dostoyevski · Panama Yayıncılık · 2018102,4bin okunma
Kızıl ile KaraStendhal
Bu stendhal'ın yazdığı kitaplarından okuduğum ilk kitaptı. Ve abartmadan söylüyorum hayatım boyunca okuduğum en iyi dram kitabıydı. Kitabın içeriğinde yok yok. Hırs, aşk, güç, iktidar ve sonuna kadar dram.Julien adlı karakterin Paris sosyetesinde yavaş yavaş yer edinmeye başlaması ama çıktığı gibi düşmesini o kadar kaliteli ve anlaşılır bir biçimde anlatıyor ki yazarın dilini anlayabilmek için çok büyük bir çaba sarf etmeye gerek kalmıyor. Gerçekten kitabın sonunu asla öyle beklemiyordum , benim için ters köşe oldu denebilir. Eğer sizde dram okumayı seven birisi iseniz bu kitabı listenizde en başa koymalısınız. iyi okumalar dilerim herkese
Kızıl ile KaraStendhal · Can Yayınları · 202212,7bin okunma