📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Jack LondonMartin Eden Gerçekten okuduğum en iyi kitaplardan birisiydi. Yaklaşık 1 hafta içerisinde bitirdim. Yazarın muhteşem betimleme yeteneği, tasvirler duyguları yansıtma becerisi üstün derecede. Kitabı okurken kitap akıp gitti. Sonunu hiç öyle beklemediğimi ve üzüldüğümü söylemeliyim. Jack London'ın okuduğum 3. Kitabıydı ve diğerleri gibi harikaydı.Kitap okumayı biraz aksattığım için başlarda biraz anlamakta zorluk çektim ancak sonlara doğru su gibi aktı.Martin Eden gerçekten çok zorluklar yaşadı ve kendisi ve birkaç kişi dışında kimsesi yoktu. Bu onun için gerçekten çok zordu çünkü sevgilisini, arkadaşını ve umutlarını kaybetti. Geri de kazanamadı zaten.Ve bu kayıp onu ölüme kadar sürükledi ve ben o kadar üzüldüm ki anlatamam yani. O kadar alışmıştım ki karaktere bizden biriymiş gibi hissediyordum ve günden güne eriyip gitmesini görmek ve kendine böyle bir şey yapması beni yıktı diyebilirim. Ama sonuç olarak mutluluğun para ve şöhrette değil elimizde olan nimetlere şükretmek ve değerini bilmekle çıkaracağımızı söyleyebilirim. Okumanız gereken klasiklerden bir tanesi. Umarım sizde benim beğendiğim gibi beğenirsiniz. Şimdiden iyi okumalar.
Martin EdenJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025135,3bin okunma