FatmaK

FatmaK
@FatmaK33
İnsanlar kötü olmak yerine daha çok iyidir ve gerçekte sorun bu değildir. Ancak insanlar bir şeyin farkında değillerdir, şu Erdem ya da kusur denilen şeyin;en umut kırıcı kusur ,her şeyi bildiğini sanan ve böylece kendini öldürme hakkı tanıyan cehalettir. Katilin ruhu kördür ve insan her türlü sağduyudan yoksunsa güzel aşk ve gerçek iyilik diye bir şey olmaz.
Sayfa 135·Kitabı okudu
İnsan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyadaki kötülük neredeyse her zaman cehaletten kaynaklanır ve eğer aydınlatılmamışsa ,iyi niyet de kötülük kadar zarar verebilir.
Sayfa 135·Kitabı okudu
Hayat
Ah,keşke bir deprem olsaydı! Tam bir sarsıntı... ve bu iş biterdi. Ölüler, diriler sayılır ve oyun biterdi. Ama şu domuz hastalık! Hastalığa yakalanmamış olanlar bile onu içlerinde taşıyor.
Sayfa 119·Kitabı okudu
Hayat
Zamanı yitirmemek için ne yapmalı? Cevap:Onu alabildiğince duyumsamak.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Hayat