Yazarın okuduğum ikinci kitabı ve dilini kesinlikle geliştirmiş olduğunu söyleyebilirim. Kitapta Tahsin Paşa'nın yoğun duygularını çokça hissedeceksiniz. Olaylardan ziyade Tahsin Paşa'nın kendi içinde hissettiklerini okumak okuyucunun kendi sadakat, sevgi, güven vs. terazisini yoklamasına fırsat veriyor.
Hünkârina olan güven ve sadakatine gelecek olursam... Aslında kitaptan en çok istifade ettiğim yer burası oldu. Ucu bucağı olmayan bir sevgi... İmrenilesi bir hal... Bu zamanda da bu duyguların var olabileceği hissiyatı oluşturdu bende. Velhasıl almak isteyene güzel haller bıraktıracak bir kitap.