📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günaydın... 🌿 Hayat ne kadar yorucu olursa olsun, sabahın ilk kahvesi ve bir kitabın sayfaları insanı her zaman ait olduğu o huzurlu yere geri götürür."
Khaled Hosseini
Kadınlardan fazla şey bekliyorsunuz . Hatta çok şey herşeyi bekliyorsunuz . Güçlü olsun ama kırılmasın, çalışsın ama evini aldatmasın, anne olsun ama kendini unutmasın , güzel olsun ama bunu dert etmesin, susmasın ama çok da konuşmasın, yorulsa bile belli etmesin . Ağlarsa abartıyor densin , sinirlenirse fazla bulunsun . Kadınlar çoğu zaman sevilmek için değil , yeterli olmak için çabalıyor. İlişkilerde duyguyu taşıyan taraf oluyorlar , hatırlayan , düzenleyen, düşünen idare eden birşey yolunda gitmediğinde ilk kendini sorgulayan yine kadın oluyor ben mi yanlış yaptım oysa bu kadar yükün altında kalmak bi kişilik meselesi değil sistem meselesi . Kadınlardan daha az beklense belki daha çok nefes alacaklar , daha az güçlü olmaya zorlanıp daha çok insan olmalarina izin verilcek .kimse herşeye yetmek zorunda değil kadınlar da değil . Güçlü olmak zorunda bırakılan herkes bir yerden sonra çok yalnız kalır