Biliyorum ki ;Tanrı kullarının ayrı ayrı değil, beraberce yaşamalarını istiyor;bundandır ki, her birine kendi gereksinimlerini değil, her birine, hepsi için gerekenleri esinliyor. Biliyorum ki, insanlar sadece kendilerini düşünerek varkalıyor gibi görünseler de, aslında onlara hayat veren tek şey sevgidir. Seven, Tanrı'ya, Tanrı, sevene yaklaşır. Sevgiyi var eden sadece O' dur çünkü.
İnsanın sonu gelmeseydi, sonsuza kadar dünyada kalsaydı her şey anlamını yitirirdi. Hayatın en kıymetli yanı belirsizliğidir. Canlı varlıkları düşünelim... Hiçbiri insanlar kadar yaşamaz. Mayıs çiçekleri çöken akşama dayanamaz, ağustosböceği baharı ve sonbaharı tanımaz. Kusursuz dinginlikte tek bir yıl olsun yaşamak ne muhteşem bir huzurdur! Senin için bu kadarı yeterli değilse binlerce yıl da yaşasan gece gördüğün bir rüya gibi gelecektir.