Zulml
Ben anlamıyorum... Biz insanlar neden bu kadar acımasız, neden bu kadar birbirimizin kanına susamışız , neden bu kadar insanın , çocuğun paramparça oluşunu görmezden geliyoruz , neden ? Bu ne toprak sevdası ? Hiçbir toprak kimseye ait değil Allah ' tan başka . Ölen öldüğüyle kalıyor , toprak yerinde duruyor. Artık insanlarda vaicdan kalmadığına inanıcam! bunca görüntüden sonra. 😭
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖