Biz şuanda evlerimizde bayram temizliğini yaparken, Kudüs ' teki müslümanlar Ümmeti Muhammed için, imanları için, müslümalık için direniyorlar. Kendimizi bi sogulamamız lazım. Hangimiz müslümanlığına sahip çıkıyor ; evde temizliğini yapıp iki dk sosyal medyadan görüp sonra hiçbir şey yokmuş gibi hazırlığımıza devam etmemiz mi? Yoksa Mescidi Aksa ' da canını ,malını , kanını , ailesini , tüm yaşamını feda edip direnenler mi müslümanım demeli . Gerçekten kendimize bir çekip düzen vermeli ve ne için bu dünyaya geldiğimizi hatırlamamız gerekiyor. Yoksa onların yerinde bizde olabirdik.